Självömkan.


I brist på bilder har ni här ett kult klipp. Nä på riktigt, finns det något mer underhållande än våldsamma surgubbar som svär åt teven?


Hej kompisar. Idag är en lie jobbig dag. Egentligen var den helt underbar fram till ungefär samma tidpunkt jag kom hem. Sen sjönk febern in, kallsvetten lackade och jag somnade stilla i min ljuva säng. Det får te sig en liten vilodag helt enkelt, så kör vi hårt resten av veckan. Jag dricker te och käkar surdegsbröd med avokado och tycker himla synd om mig själv. Jag hoppas ni har en fin kväll.




Svar till:
arne om En liten bikt, lådlunch på skolan och resultaten..:
Äter du nån gång godis?:)

Nej du Arne. Jag äter ytterst sällan godis. Men skulle jag däremot känna att jag verkligen verkligen vill och förtjänar det så skulle jag inte ha några problem med att unna mig lite choklad. Det handlar om en jämvikt mellan sund och positiv självdiciplin och en klok verklighetsuppfattning. Jag går inte upp 10 kilo för att jag käkar en rollokola, men vill jag ha en rollokola, ja då jävlar ska jag ha en rollokola.




Postat av: beckis

I got it hahah...

Krya på dig snittprutt!

2012-03-15 @ 23:15:20
Postat av: kajsa

sv: Åh, kunde inte ha sagt det bättre själv! Håller med dig på absolut alla punkter :) puss på dig!

2012-03-16 @ 08:35:40
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: My Cecilia

HAHA fyfan va rolig film

2012-03-16 @ 11:17:51
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: