Skulle kunna dö.



Jag skulle kunna dö på riktigt alltså. Så jävla slutkörd att jag knappt kan stå på benen. Vad har hänt sedan jag var vänlig och hörde av mig senast? Igår var det klassdag på Storstrand där jag hade med mig Pan. Vi lekte galna lekar och Pan fick springa som en tok. Därefter åkte jag tillbaka till mammas jobb och somnade med min lille vovve som var lika slutkörd som jag på kontorsgolvet. Så jävla lycklig var jag inte när jag blickade framåt min kväll som jag visste skulle bestå av en jäävla massa plugg i sin enkelhet. Rebecca hälsade på och agerade moraliskt stöd som vanligt och jag pluggade och pluggade tills jag grät. Somnade tolv, fem timmar senare gick jag upp för sista minutenplugg och sen kom testjäveln. Jag klarade mig bra. Det var nog värt det trots allt. I övrigt kom mitt paket på posten och jag var lycklig som få. Innehöll följande:
- Yogi Tea, Women's Fitness & Bedtime.
- Omega3.
- Multivitamintabletter.
- Bodystore shaker.
- Ricinolja.
- Star Nutrition Whey Proteinpulver.
- Shiratakinudlar.
- One Whey Vassleproteinpulver.
Fy vad bra det känns. Nu måste jag bara komma tillbaka med full force på träningen. Hatar att vara sjuk och hatar att plugga, men senaste veckan är de två sakerna precis vad som hindrat mig från att gå på gymmet som vanligt.

Långt jävla inlägg. Men jag måste avslutningsvis meddela att jag kommer befinna mig på annan ort tills på lördag. Sätter mig på ett plan ikväll och drar till Stockholm och ser konserten som skulle bli den bästa i mitt liv, men som dessvärre bara blev lite bra. Jag ska inte vara bitter. Det blir ju kul som fan i alla fall, men det är inte Sabbath.



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: