Det närmsta jag kommit ett oprovocerat nervöst sammanbrott.



Sådär ja. Jag gjorde mig allt en skål nyttig bananglass, satte mig på altanen i vårsolen och lyssnade på Filip & Fredriks podcast. Sen hände nånting. Troligtvis det närmsta jag kommit ett oprovocerat nervöst sammanbrott. En hel hink känslor och mindre trivsamma minnen sköljde över mig och jag fick panik. Tog cykeln och försökte komma på nåt ställe att gömma mig på, men det var folk överallt och jag var rädd. Hamnade slutligen bakom ett träd och grät lite grann. Grät ganska mycket. Visste inte vad jag skulle göra sen, så jag cyklade vidare till stan och knäppte några kort i svartvitt på tv antenner och annat tjafs. Kom hem. Somnade i soffan och vaknade nu, nästan 4 timmar senare. Allt jag kan göra är att lyssna på den här.


Radical Face - Welcome Home

Postat av: kajsa

sv: tack, ska kollas upp! du får jättegärna slänga upp recept på detta med, eller mixar du bara frysta bananer och har i jordnötssmör/honung? pussipuss

2012-03-28 @ 18:25:24
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: Y A S M I N E M I N E

älskar den låten!

2012-03-30 @ 14:45:23
URL: http://stylebymine.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: