Vi e som syster sol och moder måne.




Medan Luleå tampas med snö under Junis första dag, gläds jag åt Piteås grönska som verkar bestå. Nu är det inte länge kvar till sommarlov alltså, och jag tror tamejfan att jag aldrig någonsin förtjänat det som jag gör nu. Ett jävla hundgöra har det varit under vårterminen. Det kanske inte gör saken så mycket fabulösare att det pågår en massa drama överallt, men det får helt enkelt passera. Räddaren i nöden var min älskade Sara som drar till starkare solar imorgon, Turkiet. Det hade ju inte varit helt dumt må man säga. Men jag nöjer mig med loppis ihop med fina tjejer. Nu är jag hungrig och längtar till morgondagens frukost. Egentligen är det ju rent utav chockerande att jag faktiskt sitter uppe den här tiden på natten, men alla idéer och summer feelings överrumplade mig lite granna, och jag kunde inte riktigt sluta planera inför helgen. Det känns som att det är en ommöblering på G, och sen så ska det ju jobbas och städas som vanligt. Jag säger god natt med lite härligheter från Edward Sharpe & The Magnetic Zero's nya.

Edward Sharpe & The Magnetic Zero's - Man On Fire

Postat av: beckis

har det varit snö här!?

2012-06-02 @ 16:29:44
Postat av: A.

söt du är(:

Svar: Tack tack tack tack <3
Johanna

2012-06-03 @ 14:14:52

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: