Living.

God morgon mina vänner. Gårdagen fick en lite oväntad twist. Drog efter en underbar soldag ut på cykeltur och klippte 12.5 kilometer längst motorvägen. Skönt att rensa skallen. Därefter åkte morsan och jag och hämtade mina objektiv som jag bara hunnit leka med som hastigast, men jag ska visa er så småningom. Vi lagade mat och åt för första gången i sommar middag på altanen. Senare rullade jag mot kanalen för att tillbringa en kväll med mina allra underbaraste tjejer. Det behövde jag, och jag är så otroligt glad att dom finns. My heart is filled with love! Men det märks nog på min cheesiga skrivstil. My apologies. Har massa saker att blogga om idag, men morsan står och stressar vid dörren och jag sitter i pyjamas. Vi ska till gymmet. So long boys & girls!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: