Kan inte tänka, så god natt barra.

Gym outfitten.
God afton lilla familjen. Nu somnar jag snart i en hungrig klump på golvet, så jäkla utmattad så det är inte sant. Det blev en rejäl omplanering av dagen. Åkte inte alls till gymmet på förmiddagen, utan till jobbet direkt istället. Åkte till Röda Korset och Reprisen med morsan och blev besviken. Jobbade. Åkte till Byggmax och Beijer och blev ytterligare besviken. Banken var stängd, så det sket sig också. Kom hem och var deppig, åt lax och blev glad, och sedan var det dags att ta röven till gymmet. Sparkade rumpa i strax över två timmar och kände mig ljuvlig. Nu sitter jag här vid sängkanten och försöker hålla ögonen öppna. Jag borde äta mer, för jag känner att det kommer bli jobbigt att sova annars. Men jag orkar inte riktigt. Ska hoppa i duschen medan jag har chansen och kanske slår på en dokumentär sen. Har tankat Hit So Hard, och den är jag ju peppad att kolla in. Sov gott på er kiddos. Lövja.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: