Hare Krishna.


Nam Myõhõ Renge Kyõ motherfuckers. Haha, näh nu är jag larvig, men ack så avslappnad. Hade planerat en evighet inför detta bad som aldrig blev av. Men så ikväll tog jag tummen ur arslet och varvade ner. Det är lustigt egentligen. Att man inte orkar stanna upp och ta det lungt. Helt absurdt om man tänker efter. Jag slänge i alla fall rosblad och lavender i mängder omkring mig och gjorde vattnet riktigt salt. Liten extra knorr på det fina med den otroliga bodyscrubben jag tipsade om för ett tag sedan. Rekommenderar alltsammans varmt. Glöm bara inte att sätta upp håret! Nu hade jag tänkt hoppa i paltorna och rulla iväg till Rebecca för att träffa mina fina tjejor lite granna innan kvällen är helt slut. Sov gott hörrni. Vi syns imorgon.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: