Gubbkisskrubben.

Ta't lungt ungar. Vad ni ser ovan är inte en skål med gubbpiss. Som jag tidigare nämnt var ju min underbara vän Haedil Shahd på besök igår tillsammans med Agnäsa, min kära. Förstnämnda väninna tipsade mig om denna enkla mirakelskrubb som jag hade tänkt testa så snart jag hoppar i duschen. Jag lär väl komma med mitt omdöme, men så länge lämnar jag er med receptet;
-DEN REKOMMENDERAS SÅ IN I FAN.
- Olivolja
- Strösocker
Sen är jag inget fan av att måtta, men pröva er fram så kommer ni nog fram till ett bra geggigt resultat. På bilden ser det lite väl blött ut, men det är bara för att olivoljan gärna lägger sig ovanpå sockret, så det ser ut som att olivoljan täcker. Men du ska ha mer socker än olivolja för att uttrycka sig simpelt. Lycka till!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: