Fight Club

God morgon allesammans. Har precis laddat upp med lite frukost inför ett gött pass på gymmet sådär på förmiddagen. Hade egentligen tänkt försöka vara där kring 6 i morse, hör och häpna. Men så hamnade jag ju hos Beckis igår med henne, Agnes och Haedil och kom inte hem förens vid halv två, så den idén slopades dessvärre. Vi såg Fight Club och hade det mysigt, så det var fan inte att förakta. Ska rulla mot jobbet också och tänkte tvinga morsan till Reprisen med mig för att söka efter ett nytt sängbord. Jag känner mig liksom peppad på det mesta nu för tiden, men lite stressad samtidigt. På måndag börjar skolan, och jag vill verkligen inte att all denna kreativitet, motivation och livslust ska sugas ur mig. I alla fall inte riktigt än. Jag är inte redo.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: