Dansande lampsladd.

Finns inte så mycket att plåta från sängläge, men här är ju faktiskt en dansande lampsladd.

Min rumpa är död. Mina armar är döda. Min mage är avsvimmad, men jag vet inte om den klarar natten.. En extrem fördel med att gå på gymmet med män är att man blir så fruktansvärt kaxig och tvingar sig själv att prestera långt utöver vad man vanligtvis brukar. I torsdags var jag stolt över att jag klarat 75kg i benpressen 5-6 gånger eller vad det nu var. Idag när brorsan iakttog var jag plötsligt kapabel till 107kg, vilket är maxvikt, 15x3. Vad säger man? De borde få hänga med oftare, snubbarna. När jag tänker efter var det bara grabbar där idag, förutom nån sprättig brud som kom efter oss, gick lite på bandet och åkte före. Fick en komplimang på mina lyft i TRX banden av en grov typ med överarmar the size of my head. Men sen om han drev med mig eller inte, det framgick ej. Jävligt larvigt inlägg, men jag ska sova och jag hade så lite intressant att berätta. Godnatt allesammans.

 



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: