Blood on the Snow.



Efter en 30 minuters powernap kände jag mig som en ny människa. Men sen kom morsan hem som på eld och stämde ned humöret för oss alla med lite kärringartade fasoner. Jag har fåt pejl på henne nu dock, med lite kycklingspett och jordgubbssallad till middag. Rebecca kom till och med förbi en liten stund efter skolan och hjälpte till att hacka avokado. Så nu är humöret på topp igen. Jag slavar på med världens mest ointressanta media-plugg och tackar Jesus för att vi inte har MSK i 2an. Dessutom är ju Coven så jävla bra att man måste kröka tårna lite granna. Lyssna vettja. Har ni någonsin funderat hur Metallicas James Hetfield, Ronnie James Dio och Grace Slick från Jefferson Airplane låter kombinerade i en kvinnlig frontman för ett satanistiskt 60-tals rockband, så är det bara att trycka på play. Man får ju ha lite överseende med kvalitén med tanke på åldern. Men jag tycker det låter fan så bra i alla fall.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: