October 14th.

 
Fellas, fellas, fellas. Idag är det tisdag, en av mina två lediga vardagar enligt nuvarande schema, och jag har sovit för länge som vanligt. Väckte min finaste med nybakade scones och färskpressad apelsinjuice, och sen har resten av dagen varit plugg och gråa moln. Ovan är några bilder från gatan där jag bor. Faktiskt ganska gemytlig i vissa vinklar. Ikväll blir mer plugg inför tentan på torsdag, och sen soffmys. Vi har ju börjat titta på första säsongen av American Horror Story, och det är så jädra läbbigt! Älskar ju skräck men det är så himla unikt detta program. Se det för tusan, men helst inte själva om ni fattar vad jag menar. Ha det gött hörrni!

Postat av: THE REVOLT

Va fint va fint av dig att fixa nybakade scones! Dete urbergott!^^

2014-10-14 @ 18:10:50
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: