Fredag

Här är jag i all min prakt i London i somras, eftersom relevans är något jag tycker är oerhört viktigt.

Alltså fredag hörrni. När tillvaron känns så fasligt hektiskt som den nu ofta gör så finns det bannemej inget bättre än när det blir helg. Visserligen finns det en biljard saker jag har tänkt plöja nu under de kommande dagarna, men desto behagligare att ha det på agendan när man slipper spendera mer än sex av de viktigaste timmarna av sin dag i ett klassrum. Dagen till ära har jag lila-glittriga naglar på vänsterhanden och lila inte lika glittriga och till synes påkörda naglar på högerhanden. Det är inte lätt det här med koordination.
Jag skriver tal och tränar rumpan. Sånt därnt som är rätt standard en fredagkväll liksom. Puss och trevlig helg.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: