Svullen om bullen.

God morgon hörrni. Sitter här med svällande grötmage och försöker bestämma mig om jag är mätt och belåten eller bara alldeles jävla proppfull. Käkade gröt till frukost. Det brukar ha den effekten.

Jag går nu in i en vecka fylld med en jäävla massa to dos. På ett bra sätt dock! Jag känner mig peppad, inte pressad.

Förövrigt håller jag faktiskt på att knåpa ihop en skjööeten liten "hälso-blogg", för er som kanske bryr sig en flugskit mer om träning och kost och sånt därnt jobbigt än ni andra. Där kommer jag troligtvis inte skriva skitmycket, men kan i alla fall omfördela lite sånt som faktiskt är en himla stor del av mitt liv.
Nu måste jag göra mig i ordning. Fyfan vilket dassigt blogginlägg. Puss!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: