Pengarna tillbaka.



Jag vill ha pengarna tillbaka. Eller nej, jag kräver pengarna tillbaka. Tjugoförsta Mars 2012 måste ju klassas som en utav de värsta dagar jag någonsin upplevt. Himla ljuvligt att samma dag skulle vara min födelsedag också. Allt det där med sjuk känner ni till. 39° feberfrossa, senare problem med andningen och bara jävligt mycket jobb. Utöver detta var far min på arbetsresa, jag pajade min laptop och därmed min enda källa till någorlunda god redigering, min familj fick lida ett långvarigt strömavbrott och god födelsedagsmat var oaptitlig. I natt har jag väl ungefär sovit lika mycket som ett oroligt spädbarn och jag vaknade till att halsen var så gott som igenkorkad. Det är inte lätt när det är svårt. Tur att det finns bra vänner.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: