Doom across the sky.

Good morning sunshines, the earth says hello eller nåt. Vaknade två timmar sedan ungefär. Yogade, mediterade och städade rummet, så nu sitter jag här och petar i mig frukostmelon och te. Lägligt med det vidrigaste vädret på länge såhär under Summergames helgen. Spöregn, blåst och bara doom skrivet across the sky. Jag sitter i min drug rug och fryser fan arslet av mig, fast jag är inomhus. Hård som jag trots allt är ska jag snart börja gardera mig för lite löpning i skogsspåret. Min fot har läkt och jag känner mig redo, och då får man inte låta lite sketet väder komma emellan. Inte sant? Kanske tar med mig jycken också så någon får lida med mig.

Postat av: malin

haha va söt :)

Svar: Visst? :)
Johanna

2012-06-30 @ 13:24:37
URL: http://lindblommalin.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: