Så jävla måndag.



Måndag måndag måndag. Nästan som om det vore ett adjektiv. Så jävla måndag.
Och vill ni ha hela sanningen? Det ligger hopknycklade snorpapper över hela mitt golv. För mycket information säger ni. YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH säger jag. På skolan slapp vi sista lektionen och vi var alla muntra och glada. Jag fryser överallt men att dra på sig brallor är inte ett alternativ. Ska måla några varv på mitt anslagstavleprojekt och sen kanske sängen ska få ta över. Då vet ni.

Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket :)

2012-08-28 @ 12:00:27
URL: http://pladdermf.blogg.se
Postat av: Martin

Det ser gott ut.

Svar: Tack, Mart. Det var det.
Johanna

2012-08-30 @ 17:00:59

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: