October 7th.

 
Morsning alla coola katter. Mera tunga dagar i denna tunga vecka. Rockar vidare på mitt grafiska program och pluggar designprinciper & typografi paralellt. Pretty intense med andra ord, hade lätt diskat för en nackmassage i detta nu. Lyssnar lite på The Dead Weather och ska verkligen försöka masa mig ut på promenad innan det bli mörkt, boosta cirkulationen och annat bra. Sen är jag så väldigt glad också, för äntligen kom Hannah Widell och Amanda Schulmans bok The Golden Year på posten. Jag älskar de här tjejerna alltså. Har lyssnat på vart enda avsnitt av fredagspodden de någonsin gjort. Så himla vettiga tjejer och så mycket äkthet. Blir så känslig och inspirerad och jag längtar så oerhört till att få bädda ned mig i soffan ikväll och börja läsa. Ska röja todo-listan ur vägen på en gång så jag får mysa. Det är ju så jävla kallt nu.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: