October 6th.

 
Hej alla vänner. Här sitter jag i galenskapen och multitaskar. Just nu pysslar vi med produktion av en egen grafisk profil i skolan, utöver en miljonersmiljard andra grejer. Det är kul när det går bra, men sen är ju frustrationen total emellanåt som ni vet. Liten sneakpeak här ovan, men sen lär väl slutproduktionen bli något helt annat. (OBS. Av nån sjuk anledning blir mina bilder intensivt färg och kvalitétsförändrade när jag laddar upp dem på bloggen. Jag har ingen aning om varför och blogg.se verkar inte vilja hjälpa, så om någon vet vad som är på tok så säg gärna till! Enhörningslilan här ska alltså vara en roligare neonrosa färg kan jag påpeka).

Kladdig som bara satan är jag också. Har honung i hela fejjan, för det ska ju vara alldeles fantastiskt för huden. Åh helvete vilken lyster jag ska ha när det här är över alltså hörrnini. Annars då jävlar. I övrigt en rätt hyfsad måndag. Har börjat göra ett gäng solhälsningar det första jag gör på morgonen innan jag väcker mannen i mitt liv. Det sätter liksom en prägel på dagen och gör mig motiverad att fortsätta i samma goda riktning. Hoppas det håller i sig, har en tuff vecka framöver och behöver verkligen all motivation jag kan komma åt.
Hoppas ni lever och har det bra!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: