October 23rd.

 
 
Hej fina ni! Känner mig så tacksam och lugn idag. Faktiskt himla härligt, det har varit lite knackligt på sistone med det där inre lugnet man helst ska ha. Idag har jag haft presentation på skolan och kom sen hem till världens finaste sambo som städat och handlat massa godsaker. Bland annat material till de hemgjorda hamburgare vi skamlöst ska vräka i oss framför tvn ikväll. V/H/S Viral har ju kommit ut på iTunes, och jag och hjärtat har ju väntat sen i Februari, så det firar vi med tv-dinner a la Americatt. I skrivande stund dricker jag mitt kaffe med mjölk och äter små ostmackor av nybakt bröd för att få lite energi att ta tag i diverse skoluppgifter. Det är så brutalt grått ute så ni får lite bilder från min studentskiva i somras, ni missade ju det då bloggen låg på is. Ha en fortsatt bra dag hörrni!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: