October 16th.

 
 
Ja jädrar hörrni. Det här med att läsa två kurser samtidigt på universitet kickade min butt så att säga. Idag skrev jag provet och kom hem med skrivkramp och sjöblött allt. Det har nämligen spöregnat under mer eller mindre två dygn. Det droppade liksom från ögonbrynen, sen kom man hem till internetkrångel och ett tomt kylskåp. Studentlivet är hårt, men jag skulle inte byta ut det för något. För nuvarande skrivs det hemtenta som förhoppningsvis snart är färdig. Då ska jag hoppa i duschen och stå där ända till huden blir som russin på händerna, och sätta mig ned i soffan framför Ett härligare liv som går på svtflow med Hannah Widell och Amanda Schulman. Det där höstmyset jag förlöjligade nån vecka sedan, jag har börjat känna det nu.
Kristallkronan på bilden är så fin att jag kan dö. Den hänger i hallen till trapphuset här i våran byggnad, och fler än en gång har jag övervägt riskerna med att helt enkelt plocka ned den och hänga upp i mitt vardagsrum istället. Än så länge får den vara.
 
 


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: