Lördagslat

 
Hejsan lördag! Inte för att schemalagd skoltid på 10 timmar i veckan egentligen är blodigt över huvud taget, men ändå har jag helglängtat hela hela heela veckan. Har massa saker jag tänkt hitta på idag, lägenheten är i desperat behov av grovstädning, ty vi har låtit det förfalla totalt denna vecka (men säg inte till mamma). I övrigt har jag återförälskat mig i min filofax, så det kan hända att den dyker upp lite på bloggen så småningom om det är nån som är intresserad. Jag saknar Piteå. Trodde aldrig någonsin jag skulle säga det men så är det bannemej. Det blir en krönika på det.

Postat av: Lisbeth Eriksson

Men finaste hjärtat så mycke vi saknar dig. Hoppas mina kommentarer inte förhindrar fortsatt skrivande och fotande....det är så ljuvligt att se och läsa . Älskar dig oerhört mycke, som alltid , mamma

2014-10-04 @ 20:39:54
Postat av: Nina Norberg

Saknar dig och libban

2014-10-05 @ 18:11:56

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: