To be continued.

 

Skor, Tröja, Kjol, Väska, Ringar

Grabbar och brudar. Jag tänker inte säga att jag är tillbaka, för det vet vi alla hur det fungerat i det förflutna. Men det är mycket som pågår i detta lilla livet för tillfället; Jag och kärleken flyttar in i drömlägenheten i Malmöstad. Jag börjar plugga och leva mitt eget liksom. Nytt allt allt allt och massa spännande grejer. Nu kom ju hösten insusandes helt oanmält också och jag dreglar över alla höstkollektioner som rasar in. Här är ett axplock och några favoriter.

Postat av: Linnea

Men Johanna bloggaråååååå!

2014-09-11 @ 11:48:31
URL: http://linnealundstroms.blogg.se
Postat av: Lena Kanhagen

Hej kära fina Johanna!
Träffade mamma i fredags och hon berättade om dig (såklart)och ditt nya hem i Malmö. Jag tycker du är så modig och klok och tuff och duktig och...Ja Johanna Eriksson du är en fantastisk människa och du kommer att gå långt här i livet och jag skickar all lycka och kärlek till dig <3

Svar: Hej underbara finaste Lena!Åh jag blir alldeles varm och lite tårögd, tack tack tack så oerhört mycket för dina peppande och fina ord, snälla du. Det har varit lite tufft emellanåt, men jag är så glad att jag inte är ensam. Jag grejar det här! Har ju massa projekt jag vill gasa igång och genomföra. Det känns så oerhört skönt att det finns människor som du som tror på mig, tack än en gång. Jag önskar dig all lycka, välgång, kärlek och annat bra att ha här i livet. Du är en fantastisk person Lena <3
Johanna

2014-09-21 @ 14:05:05

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: