Hur fan blev det söndag?

 
Hej kompisar!
Idag är det söndag, och det är inte alldeles uppenbart. För i morse vaknade jag och mindes nästan ingenting av gårdagen, tittade mig förvånat runt om i rummet, noterade att Nina låg intill mig, och att Matilda som anlänt under kvällen var borta. Jag hade bh på mig. Det var inte så angenämt.
"Fedt gal1 yao, hon va såå fkn borta!!!!111!1!!" tänker kanske ni, men så var det inte. Efter en sjukt trivsam hemmakväll med lillen och mango från gudarna lät bakis-Mattan mig sova på hennes ben tills hon var tvungen att gå. Jag måste ha legat kvar eftersom jag vaknade 10000 år senare och kände mig som en av de där mammutarna som de tinar upp på film och som börjar leva igen. Det var som att ligga i koma och det var underbart.
Idag har jag och lillen tagit tag i våra liv, pluggat Naturkunskap och rullat rawfood. Hallonbollar alltså. Najjjjs ska ni veta.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: