Kusin Vitamin.

 
Jag skojar inte, idag har jag druckit tamejfan 14 glas färskpressad apelsinjuice. C-vitaminC-vitaminC-vitamin kommer göra mig friskfriskfrisk. Åtminstone i teorin, i övrigt får vi väl se. Farsan glömde ju att köpa te, så jag var tvungen att läxa upp honom ordentligt innan jag gick in och grät i kudden, men sen fick jag slut på luft, så då gick ju det åt helvette också. Det blir nog hemmadag imorgon också, tråkigt nog, och sen ska jag ju faktiskt och klippa av mig burret. Jag kan inte boka av det nu, fastän jag kanske borde. Jag har väntat för länge på den här tiden, så jag hoppas att jag inte hostar så Camilla slinter med saxen, för det vore ju bedrövligt. Ska pilla lite mer med designen innan jag går och lägger mig, men för nu säger vi godnatt. Så sov gott.

Postat av: mat

Svar På Kommentar xD :
Vad kul att du vill att jag ska blogga. Jag är faktiskt ganska sugen på att börja om för minst 25:e gången, men eftersom jag vet att jag kommer ge upp efter en månad så känns det inte så lockande. :(

Ps. Du kan ju fetglömma att kalla mig ginger längre för nu är jag BLOND x'D ses krya på dig puss XoXo /gossip mattis <3

2012-09-06 @ 22:32:17
URL: http://mstridsman.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: