This is the end.

Hejsan katter och hundar.
Jobbigare dag har jag sällan varit med. Fy farao. Vaknade med ett ryck klockan 7, efter vad som kändes som ett ögonblicks sömn. Vi pluggade ju jääeernet igår, jag och Nina, så det resulterade i läggdags 02.14 ungefär.
Så på skolan har jag idag luffat runt i min drugrug, vilket sorgligt nog faktiskt har väldigt mycket symbolik med mitt liv för tillfället. För trött och seg för att klä mig anständigt liksom. Äh, det finns väl värre saker att gråta för.
 
Jag har minsann gymmat idag, trots mitt outhärdiga tillstånd, och dessutom insett att jag numera befinner mig i en mindre ekonomisk kris. Men det hindrar mig inte från att glädjas åt vad ni ser på bilden ovan.

Postat av: Jasmine Lundvall

visa sakerna! :)

2012-10-11 @ 15:42:53
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: