Rektum.

Jaha hej. Jo denna fredag har fanemej varit så jävla ambivalent att man får ont i magen. Jävlat på topp och jävlat på botten. Levde på satans goda besked från igår, mådde nå jäääeevulskt då jag och Nina praktiserade Kvarrebagge-hårdplugg, var tvungen att gå hem i spöregnet klädd som en häxpräst eller liknande, var då så kissnödig att jag var en sekund från att sätta mig i en buske, kom hem och fick reda på att min mästerverksbeställning från Nasty Gal har anlänt för hämtning, vilket man hade kunnat tro skulle göra livet bra mycket ljuvligare, trots helvetespromenaden, men icket. Jävlajävlajävlafaan. Ett.tusen.ett.hundra.jävla.kronor.i.jäveltull. Hur kan man tulla 1100 på ett paket där frakten gick för en sketen hundring..? Rektum. Rektum rektum rektum rektum.



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: