Nose-ape royale.

Goddagens allihopa. I'm sorry I'm not sorry att jag låtit bloggen legat och skräpa de senaste dagarna. Har känt mig opepp på livet något alldeles fruktansvärt, och har helt enkelt inte mått så bra serru. Vilket lustigt nog går utmärkt ihop med att jag därmed känt mig kreativ som faan och skaparglöden är på boost. Men sen är väl de flesta konstnärer narkomaner och deprimerade. Jag har i alla fall dragit igång värsta julklappsprojektet som ni nog kommer kunna få ta en titt på när jag väl är redo, och kanske inte känner att risken är stor att nån julklappsmottagare hinner tjuvkika. I sinom tid, vänner, i sinom tid. I övrigt har jag ju en jävla massa saker jag borde bloggat för länge sen. Typ rummet, Nasty Gal prylarna och ja.. nån har frågat hur jag redigerar mina bilder i Photoshop, så det kommer väl dyka upp en del grejer så snart jag får ork. Men tills dess; här har ni en kunglig näsapa.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: