Hallihallå.

God eftermiddag, vänner. Sitter på universums längsta lektion och längtar härifrån. Fyfan, har varit en millesekund från att somna hela dan, och så ska man på gymmet sen också. Lite omotiverad just i skrivande stund, men det får gå an. Ett benpass så jag lär väl vara handikappad på onsdagens IKEA-visit, (YIPPIEEE).
Önskar mig ork och lite jävlaranamma till kvällskvisten så jag inte bara slutar upp i en oduschad, nyäten hög på golvet när jag väl kommer hem.
Jag har ju faktiskt en del annat som ska tas tag i innan läggdags 20.00. För det blir dä. Kalla mig multitaskarn. Adjöss.


Postat av: A.

Kan du inte lägga upp mer bilder i stilen som innan?

Svar: Vadå, A? Tycker du inte att jag är vacker?Och joooo, jag gör ju det, men fan vad mycket oftare man bloggar när man bara kan höfta dit ett självporträtt istället för att dratta dit systemisen och ljusmäta och redigera tills man har ett färdigt inlägg.
Johanna

2012-10-02 @ 18:44:52
Postat av: Elin Vesterlund

Jag tycker iallafall att du är fin på varenda en av dina bilder <3

Svar: Puss Eloin, Du är ljuvlig. <3
Johanna

2012-10-02 @ 23:11:15
URL: http://elinvesterlunds.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: