gäst bloggning

Pan - skogens gud.

Hej Yo´s vänner! det är jag djN här! Johanna fixar nu både min och hennes frukost, jag vet inte riktigt vad det blir men hon mixar, steker, anklagar lovisa för stöld av något viktigt och letar ägg. Så nånting smarrigt blir det säkert! Och varför sitter jag här? Antingen är det som flickan säger, att hon är för tankspridd i köket för att kunnap prata&laga samtidigt, eller så tycker hon att det är något fel på hennes pappa i morgonrock. Skulle faktiskt inte gissa på det sista, kan nämligen säga er att det inte finns ett enda fel med hennes far i morgonrock, inte ett enda!
 
Nu försökte en galen men söt kille ta sig in i rummet, ska därför försöka vara beredd om han kommer tillbaka, jag vill ju pussa på hans öron! Vill också lägga in en hälsning till min mamma Ullis-Gullis @älvsbyn bara för att jag vet att hon läser Johannas blogg. Hej mamma! XOXO ninni girl
 
 

Postat av: JENNYH - Mammablogg

men guud så söt :)

2012-10-11 @ 16:23:16
URL: http://jennyh.se/
Postat av: Chaterine

Åhh va söt! :)

2012-10-11 @ 20:38:56
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: