Ett foto i timmen. October 3rd.

06.34. Masar mig ur sängen och funderar en sekund över att bara skita i allt och gå och sova igen. Men icket. Äter så mycket frukost att jag är nära på att kräkas och bråkar lite med mamsen.
07.18. Skådar vackra höstsyner utanför mitt fönster. Stirrar i väggen i några sekunder innan jag börjar röra på mig.
08.02. Säger än en gång farväl till min ljuva säng och rullar mot skolan. Tackar gud att vi har så jävla sköna onsdagar i skolan.
09.11. Petar på en folder i InDesign och känner mig som en tvättäkta grafelev. Allsång, vredesutbrott och goa resultat.
10.37. Estetarna jobbar på. (HEJ ELIN!)
11.02. Johanna has left the building and rollar now mot ajkejya.
13.14. FRAMME. Jag kysser marken och gråter tårar av glädje. Hem <3
14.26. Leker mamma, pappa, barn i de perfekta inredningsinstallationerna, alldeles själv. Min 11-åriga syster sneglar på mig och går vidare mot kontorsavdelningen.
15.29. Magen har börjat kurra och paradiset är inte längre särskilt paradis-esque. Går in i THOR-mode och slänger upp några 40 kilos paket i kundvagnen innan vi rymmer härifrån.
16.15.Lastar bilen P-R
 
-O-P-P-F-U-L-L. On the road again.
16.46. Utsikten är makalös från mitt bilfönster, men mor svär åt solen i ögena. Fotar som en dåre från min sits.
17.23. Ny bakgrundsbild. Hohohoho.
19.28. Heeemmmaaaaaaaaaaa. Från och med nu -> 00.44 monterades det ikeajävlarhelvetesjäveljävelmöbler.
21.30. Pausar i galenskapen och ser säsongsstarten av Kobra. FYFAN vad underbart med Kobra.

Postat av: Andrea iB

Skulle kunna tro det var mitt liv du lagt upp i bilder.
"EM PE TIIIO, schalalalala!!!"

2012-10-09 @ 07:07:03
URL: http://andreaib.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: