Bonjour Beatrix.

 
Hello cool cats. Ber om ursäkt för bloggtorkan, men vad fan. Idag har jag lekt Lulu Carter och "fluffat upp" mitt rum to the max! Det ska bara upp en sketen spegel, sen är jag fan 100% klar - och ni kan ju tänka er hur fint det känns. Ack som jag svurit idag. Det fanns många stunder då jag knappt trodde att hag skulle klara det, men se, här står jag som en vinnare.

Så det är vad som har tagit upp min tid idag serru. Sen efter fisksoppa och långdusch (hej nyrakade ben), hamnade jag i en drugrug på SunTan med min fine kompanjon Aggelito, där jag för första gången EVER solade solarium. Fick mig en fräkne extra och kände mig erfaren när vi lämnade salongen för att gå på bio. Looper såg vi. Helvette vilken emotionell roller coaster ride alltså. Absolut inget för alla, definitivt något för mig. Gillar ni Fight Club så tycker jag att ni ska se den.
 
Adieu


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: