5 am - mardrömmar på riktigt.

Nu är det så att jag legat vaken i två timmar utan vidare möjlighet att så lite som slumra till. Drömde en mardröm om nån fågelspindel och Malin i min klass.. sen, äeh.
I skrivande stund står klockan på 04.55, och jag skulle väl kanske påstå att vad jag genomgår är någon form av livskris. Vet liksom inte var jag ska stoppa mig själv. Vem är jag? Vad är jag? Vad gör mig? Hur fan blev jag så jävulskt ovälsignad, och hur fan kan jag vara så otacksam? Jag vet inte alltså.. Jag vet inget. Eller jo, en sak vet jag. Egentligen vill jag bara ha rostat bröd.
Fast det är det enda hjärtat säger. Hjärnan tjatar på om hur underbart livet hade varit om jag var någon annan. Om jag var den personen eller den eller den. Snygg och härlig. Stark och intellektuell. Liksom inte riktigt för smal, men garanterat hellre åt det hållet. Allmänbildad, trevlig och rolig och en sån där som bara kan sina gränser utan och innan och inte tycker det är jobbigt att markera dem. Om man bara var lite modig. Fast det är nog näsan det är fel på, inte modet. Eller kanske dem tjocka benen?
Och nu har hon vikt ut sä och det enda hon gör är att klaga. Då öppnar vi en ny tab och kollar YouTube istället.


Postat av: Anonym

Måste bara säga att du verkar vara himla frän och härlig

Svar: Fyfan vad du är rar. Man behöver inte vara anonym om man är så gullig som du. <3
Johanna

2012-10-11 @ 10:58:49
Postat av: william

fin drömmfångare:D

2012-10-11 @ 17:59:46
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Anonym (Nina)

Du är så bra yoyo! Kan lova att det finns en bunt med människor som har dig som drömperson!! Ps. Om du känner dig modig nog att komma till Älvsbyn så är du välkommen :)

Svar: Du är bra go hörrö Nina. Tack så mycket <3 och det ska jag helt klart göra nån dag!
Johanna

2012-10-11 @ 18:57:58
Postat av: Nina igen

Ps nummer 2. Bu såg de ut som jag hade kommenterat första kommentaren också eftersom jag skrev Anonym (Nina) men nej de var det inte, du har en till beundrare förutom jag hehe :3 XOXO

2012-10-11 @ 19:04:18

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: