Valborg.


Vackert och orelevant från Sugarhigh + Lovestoned.

God Valborg var det må jag säga. Ska jag vara ärlig hade jag glömt att Valborg var något man firade. Skithärligt blev det dock hemma hos Sara med gott folk och nya bekantskapelser. Vi lagade käk, jag blev utsedd till krigande grillmästare som trotsade det grymma vädret, och som det brukar bli när man sätter nio brudar i ett rum så pratades det i timmar. Tog inga bilder alls faktiskt tyvärr, tack vare min lathet och magattack. Jag tror jag är laktosintolerant, så jag led rätt ont majoriteten av kvällen med en vedervärdig smärta i magen, vilket var en av anledningarna till att vi åkte rätt så tidigt. Men kul var det! Ordentligt.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: