Helgen i Instagrambilder.

Jag har glömt bloggen under helgen. Jag ber om ursäkt, men här är i alla fall de tre senaste dagarna i Instagrambilder.

Fredagen bjöd på 0% Fredagsfeeling. Riktigt jävla tråkig var den. Men vi fick saker gjorda på skolan i alla fall, och Sanna visade vad hon gick för när bygg mötte estet och vi spraymålade en gammal radio som var allt för fin för att målas egentligen. Fisk till middag. Pan hade fredagspyntat med sitt bajs i diskmaskinen och utöver det besökte Rebecca och Sara mig på kvällskvisten och vi låg i sängen och pratade tills vi nästan sov. Rebecca fick övernatta, men försvann nästan direkt morgonen därpå.

På lördagen blev jag så klart sjuk och ville dö. Ritade en sjöjungfru, åt mango, klädde aldrig på mig och myste med the family framför film. Pan chillade i pappas benhår. Han borde få en egen blogg.

Idag, söndag har jag minsann inte gjort någonting alls. Gjort i ordning en order från bodystore.com som ska iväg snarast, och gråtit i självömkan på jobbet då febern var värst och det kändes som om snor var på väg ut ur mina öron. Glamourösa livet alltså. Ännu mer grät jag när jag kom hem och insåg allt rapportarbete jag glömt att göra tills imorgon. Köttfärspaj ska vi käka, det kanske blir det enda bra med dagen.



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: