Moln.

Chillar lite i himlen med mina ögonbryn.

Tjena mina fina. Dagen blev ju tamejtusan helt underbar. Drog ut i princip hela min sänginredning till altanen och låg och lapade sol i nån timma. Mycket angenämt. Jag tror minsann att jag lämnade min lilla solsäng både en och två fräknar rikare. Rebecca kom och hälsade på också och det var ju också himla gött. Vår relation kan väl egentligen summeras i två bokstäver; te. Vilket är precis vad vi gjorde, spillde och drack. Nu har hon lämnat mig, och som försäkring att ingen utav oss spenderar en hel söndagkväll framför tvn med ännu mera te har vi utmanat varandra till en produktivitetstävling. Så nu drar jag och hämtar dammsugaren. (Jag kommer ta hem det här Rebecca. Jag är det produktivaste av dem produktiva, och det vet du). Pussar och sånt kärleksfullt, jag känner mig ju rätt glädsam.

 


Postat av: rebecca

heheh.... jag har inte börjat med någonting ännu... eller jo, ätit pizza :)

2012-03-11 @ 18:47:49
URL: http://rebeccaingerstrom.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: