Tacokväll.

Bra vänner är bra. Tacokväll med 4 himla fina tjejer, vi avrundade med en promenad på stan. Med gott samvete kan jag nog säga att det mycket riktigt inte existerar en enda seriös bild på oss ihop, som ovastående bekräftar. Hursomhelst har det varit en ljuvlig dag, och nu skulle jag mycket riktigt kunna falla i bitar för att jag är så trött. Skallen dunkar lite, så det är väl bara att möta sängen. Imorgon åker jag med co. till Luleåt för att hälsa på min kära Rebecca. Hon går ju skola där och vi kände att det var väl på tiden att vi gjorde ett besök nu såhär när vi har sportlov, men inte hon. Näeh hörreni. Sojamjölk med flingor sen sovdags. God natt.

Postat av: mattzorius

hej ville bara säga vad snäll nina var som delade ut tallrikar på första bilden x')

2012-03-07 @ 19:17:58
URL: http://mstridsman.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: