Vilka bloggar följer du, Johanna?

Okej, blogglistan. Äntligen.
 
Bloggar jag följer:


Lonesome Mama Blues - This woman is mighty fine. Jag har följt Tuvas blogg i nästan 2 år nu och fortsätter att bli vansinnigt inspirerad av allt hon bloggar. Fetingbra musiksmak. Fetingbra klädsmak. Fetingbra kultursmak. Fetingbra brud. Fetingbra blogg helt enkelt. Jag gillar henne skarpt.
 

Amanda Berg -  Amanda, flickan med ögonen som hon ofta blivit kallad. Amandas blogg har jag följt av och på sedan jag var typ 13. Hon är vacker något djävulskt, skriver träffsäkert och poetiskt. Dessutom bjuder hon på en hel del egna, fina och inspirerande bilder. Lite grunge, lite naket och skört och en jävla massa fräknar.
 

Boobshakalack, Madax - Sorgligt nog står den här underbara bloggen lite still för tillfället. En flytt pågår och sånt därnt annat med livet som kommer emellan ibland. Men alla andra dagar på året är Madelens blogg helt fantastisk att följa. Rolig utav bara sjutton, charmig och jag får sån himla lust att skriva när jag läser hennes verk. Hon är himla grym på att fota också, det får man inte missa.
 
 
The Juicy Details - Här har vi kanske en otippad en. Rent stilmässigt är väl jag och Mathilda typ som natt och dag, men när träningsmotivationen sviktar eller jag känner mig fantasilös på matfronten så är hon en klippa att följa.

 
BillyTilly - Allra ljuvaste Emelie Eng. Behövs det så mycket till förklaring? Stensnygg brud med helt sjuuk stil. Många gånger är hon väl kanske till och med typ som jag önskar att jag vågade vara. Vår musiksmak är nära besläktadem, liksom smak på kläder. Crafty är hon också, så himla inspirerande. Dessutom besitter hon två utav mina drömtatueringar. All around asball lady helt enkelt.
 

Linnéa Gröndalen - Den här tösen snubblade jag över då hon för några månader sedan kommenterade på min blogg. Det visar sig att vi har samma intensiva passion för Spell & The Gypsy Collective, och det är väl anledning nog? I övrigt är hon en skön brud med en sjujävla bra smak och ett vajjert bohemiskt hår som är att döda för.


Lipsticksecrets - Ännu en troligtvis oerhört otippad blogg. Kajsa, liksom Mathilda, boostar mig något alldeles oerhört när det kommer till mat + träningsmotivation. Dessutom är den bruden alltför skön alltså. Klockren med en stor chunk av självdistans, vilket jag älskar. Lätt beroendeframkallande blogg om ni frågar mig.


Mina kära vänner & klasskompisars bloggar:
Linnea Lundberg
Nina Norberg
Hanna 'Foppa' Forsberg
Evelina Makkonen
Linnea Norberg
Emmy Hjelte
Hanna Lindblom
Petra Tegnevall


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: