Vad sa han sa du att han sa sa du?



Jag har ju en nästintill osund kärlek till svartvita bilder trots allt.

Näeh hörrni. Skolan suger. Balen var fin. Såg Nina i ungefär 4 och en halv sekund, sen var det slut på det roliga. Jag och AggeDagge satt och svor över ADHD-barn som inte kunde hålla sig från röda mattan; jag hänvisar till bild ovan.
Som tidigare yttrat blve denna dag en välförtjänt vilodag. Jag har städat hela nedervåningen, diskat, tvättat och så klart torkat/plockat valp-avföring från vardagsrumsgolvet i princip hela dagen. Jag kryper snart ner under täcket på spikmattan med en kopp Yogi-te och tittar lite på nedtankade dokumentärer, om bara intranätet kunde tänka sig att samarbeta.

Postat av: Micaela

SVAR: Jodå, självklart går det bra! :-)

2012-06-05 @ 22:58:33
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: