Skamlös bikt.


I have no shame.

Näeh, som ni märker blir bloggen tyvärr lite bortprioriterad för tillfället. Jag tränar som ett djur nu, och där emellan försöker jag vara en god dotter, syster och vän. Sen satsar jag ganska mycket på att rehabilitera den här stackars kroppen jag blivit given, men som sällan går flera dagar i sträck utan krämpor. Förebyggande och återhämtande brukar dem säga. Så det är väl därför mycket av min tid går åt till att äta grönsaker, ligga på alla möjliga sorters spik-klädda kuddar och mattor, bada iskallt och kokhett, tigga massage av nära och kära, yoga och bara sova egentligen. Det är lite tricky att balansera allt om jag ska vara ärlig. Men jag kan klara det. Och snart kanske jag kan klara det utan att bloggen får lida också. Only time will tell.
CP-långt inlägg, men jag kände att jag var tvungen att bikta mig.
Vill ni se hur rummet blev får ni helt enkelt be om det så kirrar jag bilder. Men jag känner mig inte übertaggad på att lägga massa tid på plåtning om ändå ingen är intresserad.

Postat av: A.

Jag är nyfiken på att se hur resultatet blev(:

Svar: Det kommer, kära A! Om jag bara kan ta tummen ur röven nån jävla gång så ska du snart få se resultatet.
Johanna

2012-06-16 @ 11:50:57

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: