The Simssssssss.


Två av de 4 vackra töser jag hade lyckan att umgås med igår kväll.

God morgon vänner. Jag sitter på fotändan av min säng. Jag är trött, öm och glad. Tränade som ett djur igår och blev därefter bjuden på födelsedagskalas hos Sjöbergs. Sara och jag rullade senare mot Djupviken och mötte upp Rebecca, Agnes och Haedil. En  satmysig afton framför elden blev det innan jag till sist gick och lade mig omkring tolvslaget, vilket var jävulskt skönt. Jag behövde verkligen sova. Det insåg jag ju när jag dagen till ära försov mig med 3 timmar. 10 timmars sömn alltså. Skönt. Just nu uppskattar jag att vädret är lite sämre än förväntat eftersom världens The Sims -sug satte in, så nu vet jag vad jag kommer syssla med ett tag framöver.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: