Typ torka fast det är så blött.





Inspirationsbilder från fantastiska Jessica Barensfeld & Katie Ciepluch's respektive hem.

Näeh fyy vad pinsamt att det ska vara så jobbigt att blogga när man är ledig och allt. Jag tror jag har sagt det förut, men det är liksom svårt att hitta tid att blogga när det händer grejer man kan blogga om, och när man har all tid i världen att blogga så har man ingenting att blogga om. Sånt är fallet alldeles just nu. Saken är den att jag hela dagen slitit mig i håret och försökt få någon jävla ordning på ungdomsrummet. Flyttat möbler, varit uppe på vinden och hela köret. Och så regnar det hela tiden... Ska käka lax nu, så lite bättre kan väl dagen bli. Sen har jag några små projekt inplanerade för kvällen också..


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: