The following post contains explicit language. (Börja med fan, sluta med fan).



Fan alltså. Jag är hungrig, febrig och arg. Jävligt arg. Jävla alla. Jag orkar inte med bilderna på rummet ikväll. Jag orkade inte ens gå på gymmet, så jobbigt känns livet just nu. Det är en ganska ovanlig företeelse om det hjälper till att få perspektiv. En bild på mitt fönster är väl snarlikt i alla fall. Oh well, jag cyklade i alla fall 12km så det är väl inte hundpiss. Och inte gillar jag midsommar. Jag gillar inte ens sill. Jag ska tröstäta hemmagjord, smal-sorbet och se på TV tills jag somnar med skeden i mun och tårar på magen. Jävla fan.

Postat av: agnes

<3

Svar: Dig hatar jag då inte. <3
Johanna

2012-06-21 @ 22:51:22

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: