Sacred Spirits.


Här sitter ju skönheten som en sann filosof med äppelskrutt i hand. Grattis på födelsedagen älskling. ♥

Dagens planer då. Jo, jag tänkte häva mig iväg på en 5km löptur med vovven såhär nån timma efter frukost. Därefter är det bara att packa ihop sig, städa upp, duscha och byta om innan jag halkar in på loppisen med mitt födelsedagsbarn Rebecca, lite senare än kanske smart. Där kan vi valsa omkring ett tag innan vi möter upp andra finfina brudar på lunch-picknik. Hade tänkt klämma in ett benpass på gymmet där på eftermiddagen också, men vi får se vad som hinns med. Det blir nämligen tårta & grillning med födelsedagsbarnet lite senare & sedan får kvällen spenderas med mig själv och min kropp. Haha, fyfan vad det lät kinky. Nä, men jag måste laga mig själv alltså. Det känns som om jag rostar sönder. Ha en bra dag alla!

Postat av: Rebecca

Tack älskling! Vad hade jag på mig?

Svar: Det vet jag inte, min darling. Men fin var du då som vanligt! <3
Johanna

2012-06-16 @ 17:05:44

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: