PSG Pre Camp

I brist på annat är här en bild från i våras på min bror Bulleflunon som igår konfrimerades. Grattis Blutonen.

God morgon kompisar. Jag sitter och käkar frukost. Klockan är alldeles för tidigt och jag är på väg mot LF Arena för lite jobb. PSG Pre Camp är ett sånt där kult fotbollsläger för smöpöjkar och flikker att delta i strax före Piteå Summergames drar igång. Jag ska då filma spektaklet och pilla ihop en liten videosekvens som typ en reklamfilm om hur fantastiskt roligt ungarna hade det. Igår kväll tittade jag dock dessvärre på både två och tre Celebrity Rehab avsnitt för mycket. Fast jag inte brukar ta sovmorgon längre än till 9.00 så är inte min hjärna glad att vara uppe den här vansinnestiden. Bäst att börja rulla nu. Ha en bra dag!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: