Operation: Never Say Dye.





Ja jävlar. Operation: Never Say Dye sattes i verket ca 11.23 och jag blev klar för ungefär 30 minuter sedan. En hel jävla dag i princip. Resultatet: Färgningsolycka i tvättstugan, två isklumpar till fossingar, en ilsken valp och ett gäng faktiskt rätt schyssta förnyade kläder. Ni kan få se lite närmare när jag är helt klar med dubbeltvättning/torkning och sånt skit. Jag har dessvärre inga före-bilder, men det kanske kan vara kul i alla fall? Jag är då relativt nöjd så här långt och kommer troligtvis göra om det vid tillfälle. Men helst under lite annorlunda omständigheter. Helvette vad kallt det har varit idag. Ska fortsätta med rummet nu också så kanske jag förhoppningsvis är klar till ikväll.

Black Sabbath - Never Say Die


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: