One simply cannot walk after leg day.


Extreme awkward closeup.

Gahhhhh. Mina ben. I can't walk. Men then again, det är ju inte riktigt meningen att man ska kunna efter ben+rump-pass på gymmet. Aktiv jävla dag må jag säga. Min spöregnslöpning gick utmärkt, men ack så blöt jag var. Vissa ställen gick inte ens att komma över utan att doppa fossingarna i 10cm djupa vattenpölar. Dessutom slaktade vi ju både 2orna och 3orna på brännbollen. LIKE A BAWS. Vi ettor bevarade vår värdighet trots allt. De sög också på att kasta vattenballonger, så det var liksom ingenting att oroa sig för. Kom hem från gymmet för cirkus en timma sen. Det känns som att det blir en tidig kväll, om jag orkar gå till sängen. Men jag har melon i köket som gör min dag lite brighter. Did you märk all the swinglish in this blogginlägg? So fult. Höhö.

Postat av: dechirant

du er så søt!

Svar: Ahh, du är underbar! <3
Johanna

2012-06-04 @ 18:23:29
URL: http://dechirant.blogg.no

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: