Moonshiners.

Jaa, ljuva Emelie Eng. Inte bara är hon för snygg för sitt eget bästa, hon ska alltid gå och göra verklighet utav mina drömmar. Ovan ser ni en av hennes senaste tatueringar - en fantastisk Crescent Moon på höger långfinger. Precis en sån måntatuering som jag velat ha sedan förra September. Vad ska man säga? Jävla fan. Kolla ringarna också.. Införskaffade på Sweden Rock Festival. Jag vill också köpa ringar på Sweden Rock Festival. Jävla fan.

Postat av: kajsa

Haha, min gamla klasskompis :) och som armworkout... hm, det är så svårt att förklara! kör mycket på chins & dips, vanliga biceps curls, hammers, bröstmaskin, axelmaskin och sen har jag börjat på senare tid med armar+hantlar. Får försöka fixa något lite utförligare haha :*

2012-06-30 @ 23:23:37
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: