Årets jävla guldstjärna.




Gårdagen.. ja vad säger man? Vilken oerhört händelserik dag. Jag fick sommarlov och jag kan inte sluta säga det. Om man tar allt i ertapper;
  • Sprang en löprunda innan skolavslutningen.
  • Jag fick Strömbackaskolans Guldstjärna för året och jag vettefan varför. Men kul var det, riktigt riktigt roligt, för att inte tala om förvirrande. Stod på scenen och flinade som det fulaste fånet på jordklotet.
  • Jag och min fina klass käkade glass i alkisparken, Södra hamn.
  • Det har regnat och regnat (men idag faktiskt inte så mycket).
  • Jag gymmade mina armar blåa och blev nästan sen till punkt nedan.
  • Klassfest. Men mer om det i ett annat inlägg. Oj oj oj...


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: