I'm not död.

Det ekar tomt. Förlååååt mina älskade vänner för att jag försummat er i dagar på er dagliga dos av mitt fantastiska jag. Varav denna impulsiva och benhårda bloggpaus? Ja hörreni.. Jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig. Jag har inte varit bloggtrött eller haft överdrivet mycket att göra. Bara lite oinspirerad och deppig på vädret. Kanske även en gnutta irriterad då jag fick veta att farsan läser min blogg, och det är ju bara konstigt, så LÄGG AV pappa. Du förstör för alla andra barnen. Vad har jag sysslat med under så lång tid då? För att sammanfatta så har jag väl ungefär hämtat paket, tränat hund, kramats med kompisar, rejdat apotek, stökat ner och blivit glutenfri. I veckan åker vi till fjällen, men för tillfället ligger jag på Sara Raras bakgård och väntar på solen. Jag ska visa mina nya prylar så snart jag kommer hem. Puss!



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: